dinsdag 19 maart 2013

Cochem

Goedenavond!

Vanavond weer lekker bezig geweest op m'n zoldertje. De LO die ik wil laten zien was ik van de week al begonnen, maar heb ik vanavond helemaal af kunnen maken. Bijna was het papier verpest, ik was zo geconcentreerd aan het snijden met een nieuw hobbymesje, dat ik een stukje van m'n vingertopje afsneed! :-o  

Gelukkig kon ik voorkomen dat m'n mooie papier onder het bloed kwam en na het verbinden van m' vinger, kon ik toch weer verder.

De LO is van Esmee van onze vakantie in Duitsland, Cochem, in de zomervakantie van 2009. Ik vind het designpapier (van het merk Scribble Scrabble) erg leuk passen bij de foto's van de vogels. Ik heb met m'n cricut de twee uiltjes rechts onderin uitgesneden, die vond ik er wel erg schattig bij. 


Bedankt weer voor het kijken! Fijne avond nog en voor daarna, sweet dreams!

Lieve groetjes, 

Rietta

Geen opmerkingen: