zaterdag 26 januari 2013

Van alles en nog wat

Goedemiddag,
 
Afgelopen weken niet heel veel aan scrappen toegekomen, maar toch zijn er nog 2 Lootjes uit m'n handen gekomen. Het papier is niet mijn favoriet, maar dit heb ik 2 jaar terug gekocht "leuk voor als we naar de Efteling gaan", en in het kader van ons-bin-zuunig, toch maar gebruikt. Al met al niet geheel ontevreden.
 
Het zijn dus 2 Lootjes geworden van Esmee.
 
 
 
 
 
Ook heb ik sinds kort soms gezelschap op m'n zoldertje. M'n wederhelft heeft als kerstpakket een dartbord gekregen en die hangt nu op m'n zoldertje. Dus als ik zit te scrappen kan hij af en toe een pijltje komen werpen, gezellig!
 
Zicht op het dartbord, gezien vanaf mijn werkplekkie:
 
 
Afgelopen dinsdag heb ik een vervelende glijer gemaakt met de scooter. Een aantal flinke krassen op m'n scooter en m'n jas kapot. Zelf heb ik 2 blauwe/beurse knieën en spierpijn op plaatsen waar ik niet wist dat ik spieren had. Omdat ik zo zielig ben, mocht ik van mijn wederhelft een mooie borderpons uitkiezen... is tie niet schitterend?? Ben er heel erg blij mee, want deze stond al een heel tijdje op m'n verlanglijstje!
 
 
Bedankt weer voor het kijken en ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat!
 
Prettig weekend en lieve groetjes, Riëtta
 
 

 

Geen opmerkingen: