zondag 9 december 2012

Feestje!!!


Vanmiddag hadden we een erg gezellig feestje van een goede vriend en zijn dochter. Nu maak ik niet vaak kaartjes maar voor een speciale gelegenheid wil ik me wel eens uitsloven. Nu werd die vriend 40 jaar, dus dat is wat mij betreft best bijzonder! 

Hier mijn gemaakte kaartjes, voor de 40 kaart heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe Big Shot die ik voor de Sint kreeg, nu al redelijk verslaafd aan dat ding!





Bedankt weer voor het kijken, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

Lieve groet, Riëtta 


1 opmerking:

Willem van Delft zei

Hier moet ik natuurlijk een reactie op geven! Wat een werk heb je hier in gestoken zeg, erg leuk en bijzonder. We voelen ons zeer vereerd! Dank je wel, leuk dat jullie er ook waren.

X

Goeie vriend :)