zaterdag 20 oktober 2012

Nieuwe kamer, nieuwe kansen!

Het scrappen is al die tijd wel redelijk doorgegaan, maar het plaatsen van berichtjes heb ik gruwelijk af laten weten.......

Van de week heb ik samen met manlief m'n scrapruimte onder handen genomen en het (te) kleine bureau omgeruild voor een lekker breed exemplaar. Ik kan nu lekker m'n spullen kwijt (en dat is, zoals het een scrapper betaamd, VEEL).

Hier een kijkje in m'n nieuwe domein. 

Ook wil ik nog 1 LO en 1 spread laten zien. Een LO gemaakt voor Mila, genaamd Tunnelvisie. Ik vond de titel wel toepasselijk aangezien ze op de foto's door een tunnel aan het kruipen is.

Op het Scrapbook Rainbow forum heb ik meegedaan aan een "uitdaging" genaamd 1 sketch, 4 stijlen. Dit houdt in dat 4 dames een LO maken naar aanleiding van dezelfde sketch. Erg leuk om te zien dat de uitwerkingen zoveel kunnen verschillen! Omdat ik teveel foto's had van 1 onderwerp en ik niet kon kiezen, heb ik de sketch een keer gespiegeld en er zo een spread van gemaakt.


Geen opmerkingen: