donderdag 24 december 2009

a Sister's hope december 2009 nr 2

3 opmerkingen:

Saskia zei

Ook deze is weer leuk geworden, bedankt voor het meedoen! ;-)

Monique zei

hoi Rietta,
wat een lieve kaartjes heb je gemaakt. Ik zie nu dat jij hetzelfde stempeltje hebt gebruikt als ik voor mijn inzending, ik hoop niet dat je dat erg vindt...Ik had al een paar dagen niet meer op de blog gekeken, anders had ik wat anders gekozen.
sorry en groetjes,
Monique

Monique zei

hoi Rietta,
bedankt voor je berichtje en natuurlijk een gelukkig en creatief 2010 gewenst!
weet jij hoe dat werkt met 2 inzendingen? ik heb ook 2 kaarten gemaakt, maar er wordt er iedere keer 1 uit de lijst verwijderd. misschien doe ik iets fout. Ik zie dat jij wel 2 keer in de lijst staat. ik heb mij beide keren met mijn inzending aangemeld via mr. Lincky.
groetjes,
Monique