donderdag 16 juli 2009

Yes, ik ben weer door! Yes, I made it!

Voor de afvalrace op het SR-forum was de opdracht: maak een geheel witte LO... Ik dacht dat het heel moeilijk zou zijn, maar toen ik eenmaal gestart was, bleek het eenvoudig. Ik heb een oude foto van mijzelf gebruikt, samen met m'n vader. Ik was toen 4 jaar oud... Vandaag kwam de uitslag van het stemmen online en ik ben met deze LO tweede geworden van de 4 inzendingen (met 1 punt verschil met de eerste) en dus door naar de 5e ronde!

For the competition on the SR-forum the assignment was: make a only white LO. I thought it would be difficult, but when I starten it was rather easy. I used an old picture of me, together with my dad. I was 4 years old... Today the voting results were put online and with this LO I came in second of 4 (with only 1 point beneath the number 1) and so I am on to the next round!

5 opmerkingen:

miriam zei

de lo is erg mooi en stijvol geworden

gr miriam

Maryke zei

je lo is super mooi geworden!
gefeliciteerd en veel succes met de volgende ronde

Karin zei

Heel erg mooi en de zilveren accentjes maken hem helemaal af!
Groetjes,
Karin

Maaike zei

Ik vind hem heel erg mooi geworden.. Heerlijk die rust die het uitstraalt...Succes met de volgende ronde!

natacha zei

mooie stijlvolle lo
heel mooi gedaan zo volledig int wit
groetjes natacha