vrijdag 22 mei 2009

Ik heb gewonnen!! / I have won!!

Op het blog van Tracie (http://pinkangel-traciejane.blogspot.com/) werd een geweldige blog-candy weggegeven en die heb ik gewonnen!! Echt helemaal geweldig! Vandaag kwam m'n pakket uit Engeland binnen en ik heb (al kwijlend) m'n pakketje uitgepakt... wat een heerlijkheden allemaal! Ik was zo enthousiast dat ik al m'n nieuwe spulletjes heb opgeruimd en deels al heb gebruikt zonder een foto ervan te maken... whoeps... dus bij deze de foto zoals die op Tracie's blog stond... en een foto van de superschattige kaart die erbij zat! Bedankt Tracie, je bent geweldig!

Tracie had a great blog candy up for grabs on her blog (http://pinkangel-traciejane.blogspot.com/) and I was the lucky winner! Totally terrific! Today my package arrived from England and I sorted everything.... what a lovelyness... I was so excited that I put all my new stuff away and used a part of it without taking a picture... whoeps... so here is the picture as shown on Tracie's blog... and a picture of the lovely card from Tracie! Thanx soooo much Tracie... you're the best!

Geen opmerkingen: